auguri blanca
Glitter Text@Glitterfy.com
Sunday, April 5, 2009
Friday, April 3, 2009
How To Wear A Corset To Work
COMPLE BLANCA
Today is the birthday of my sister Blanca that performs well eight years! Next Sunday is the party at Palasesto thirty crazy kids / girls, and who will help them stand on a pair of shoes that are obviously too small, too big, etc. etc.?? But c'est moi, of course.
But today we have invited Uncle maintain, our neighboring dwarf the titta Ninni and uncle.
ARRI VED Erci ! HAST A LA V ISTA ! ODB YE GO! AUFW IEDE RSEN !
Today is the birthday of my sister Blanca that performs well eight years! Next Sunday is the party at Palasesto thirty crazy kids / girls, and who will help them stand on a pair of shoes that are obviously too small, too big, etc. etc.?? But c'est moi, of course.
But today we have invited Uncle maintain, our neighboring dwarf the titta Ninni and uncle.
ARRI VED Erci ! HAST A LA V ISTA ! ODB YE GO! AUFW IEDE RSEN !
Wide Fitting Shoe Shop Sydney
Matteo
Today computer, having finished my work as a team with Tito (almost as controversial me ...) I would like to make a trip on the internet and go on my blog. At that point, my companion, Matthew , complains:
- But do not write anything about me!
L 'I just did! Matteo è un tipo un po' sfortunato, non va molto bene a scuola (specialmente in arte...) ma è simpatico e ha appena trovato uno scatolone zeppo di giochini dei pokémon e gli piacciono un sacco anche se sono decisamente da piccoli!
Uuuuhh com'è tardi mi devo preparare per scherma . ciao!
Today computer, having finished my work as a team with Tito (almost as controversial me ...) I would like to make a trip on the internet and go on my blog. At that point, my companion, Matthew , complains:
- But do not write anything about me!
L 'I just did! Matteo è un tipo un po' sfortunato, non va molto bene a scuola (specialmente in arte...) ma è simpatico e ha appena trovato uno scatolone zeppo di giochini dei pokémon e gli piacciono un sacco anche se sono decisamente da piccoli!
Uuuuhh com'è tardi mi devo preparare per scherma . ciao!
Subscribe to:
Posts (Atom)